meta name="verify-v1" content="8/DF0Z+x4vdZXXPK4z5C/atGAAhWnr3OTTIAFbg/Xq0=" Lesifotós szubjektívje: Munkabiztonság 1.

vasárnap, július 15, 2007

Munkabiztonság 1.

Egyszer betévedtem egy építkezésre, ahol egy régóta romos épületből varázsoltak egy modern irodaházat. Az állványokon mindenfelé munkások szorgoskodtak, én pdig felfedeztem egy napóra-szerűséget, amit le akartam fotózni. Előbányásztam hát a fényképezőgépemet. Ebben a pillanatban az összes munkás eltűnt valahol. David Copperfield tanulhatna ezektől a szakiktól. Mire felocsúdtam, addigra a munkások harmada visszatért, fejükön citromsárga védősisak, kezükön kesztyű és gondosan ügyeltek arra, hogy nekem háttal álljanak. Érdekes volt. Azóta nem veszek elő fényképezőgépet, ha érdekességeket látok, legfeljebb mobillal örökítem meg magamnak a látványt. Tesztkérdés: vajon hány érdekes momentumot fedezhet fel egy munkabiztonsági felügyelő a fenti, szombathelyi építkezésen készült fotón?

Nincsenek megjegyzések: