meta name="verify-v1" content="8/DF0Z+x4vdZXXPK4z5C/atGAAhWnr3OTTIAFbg/Xq0=" Lesifotós szubjektívje: 100% ingyen - havi 4608 forintért

hétfő, november 26, 2007

100% ingyen - havi 4608 forintért

Számomra felfoghatatlan, hogyan virágozhatnak ezek a cégek, amelyek tinik és komolytalan felnőttek lenyúlásából szerzik tőkéjüket. Persze most csapkodhatják az asztalt a szolgáltatók, hogy ők mindent korrekten leírtak (az apróbetűs részben) és nem tehetnek róla, ha valaki azt nem olvassa el. Heti 1152 forintért szuper multimédiás tartalmakhoz juthatok. Pl. boci megnyalja a száját, cica esendően néz és kacsint, egy kreténforma ember böfög -ezeket egy büszke vásárló telefonján láttam, aki vidáman mutogatta, milyen szuper egyedi cuccosai vannak. Az illető nem használ internetet, pedig van számítógépe. Próbáltam magyarázni neki, hogy a kis animációkért havi szinten kifizetett csaknem ötezer forintért már normális internetelőfizetéseket osztogatnak, de nem hatottam meg. Még egy esélyt adtam neki és elmondtam, hogy egy perc alatt akár százszámra tölthet le hasonló csengőhangokat (érdemes elolvasni az apróbetűben a cég előrelátó mentegetőzését a gagyi prüntyögésért) és animációkat, emellett még ezernyi mást, ráadásul ingyen. "De ilyet biztosan nem!" -mondta és előbányászott egy mellét rázó nőt mobilja egyik mappájából. "Igazad van, tényleg nem" -mondtam, látván azt a képet, amit először talán 2000-ben kaptam meg animált gifként, poénos levelekben. Ezek szerint van még olyan felnőtt hazánkban, aki abban a hitben él, hogy a Neten nincs erotikus tartalom...

Nincsenek megjegyzések: