meta name="verify-v1" content="8/DF0Z+x4vdZXXPK4z5C/atGAAhWnr3OTTIAFbg/Xq0=" Lesifotós szubjektívje: Rögzült hívás

kedd, január 17, 2006

Rögzült hívás

Volt barátnőm cégénél a szolgáltató "lekapcsolta" a netet, számlatartozás miatt. Igaz, hogy a megkésett pénzt időközben elutalták és a következő havit is postázták, de a szabály az szabály, ha már késett, bűnhődjön. Amikor a bűnösök érdeklődtek, hogy mikor lesz újra netük, az ügyintéző közölte, hogy a befizetés igazolásának beérkezte után 24 órával. Mert ez a szabály, 24 órán belül kell visszakapcsolni, ami az ő értelmezésükben pont 24 órát jelent. Ezen változtatni nem lehet. Szerintük.

Vettem a telefont és tárcsáztam az ügyfélszolgálatot. Az automata tájékoztató után négy és fél percig hallgattam a reklámokból ismerős melódiát, majd egy fiatalember jelentkezett be udvariasan.

-Üdvözlöm, Tánczos Mihály vagyok. Tájékoztatom, hogy a beszélgetésünket rögzítem. Számlatartozással kapcsolatban érdeklődnék -mondtam a valóságnak megfelelően, mire hosszú, kínos csönd következett.
-Igen... tessék -jött a felelet. Előadtam a fentieket és érthetetlennek neveztem, mi tart a XXI. században egy egész napig egy egyszerű visszakapcsolásban. Meghallgattam a szabályzatot, az ügymenetet, azt hogy sorrendben teljesítik a kérelmeket és azt is, hogy az ügyintézőnek sajnos nincs rálátása, ki hol áll a sorban, ezért semmit nem tud tenni. A következő percekben kifejtettem, hogy nem azért fizet a cég 60 ezer forintot havonta erre az egy irodára, mert szex-, vagy autós képeket nézegetünk, hanem dolgozni szeretnénk. Elmondtam azt is, hogy ha alaposabban megnéznénk, lehet hogy találnánk jobb ajánlatot is a piacon a jelenleginél, főleg ha azt nézzük, hogy a cégünk tucatnyi irodáját egyszerre vinnénk át az új szolgáltatóhoz.

Az ügyintéző kis türelmet kért és két percig hallgattam a semmit.
-Köszönöm a türelmét, uram -tért vissza. -Megtaláltam az igazolásukat. Egy órán belül visszakapcsoljuk Önöket.

Megköszöntem és letettem. A net tényleg működött egy órán belül, mint ahogy azt józan paraszti ésszel elvárhatnánk. De vajon hányan veszik a fáradságot egy ehhez hasonló, negyed órás telefonra? Szerintem kevesen.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gratulálok, öcsém! Ez nagyon állat volt. :) Melyik cég volt, csak nem a T-Onlány? Sok ilyen tökös ember kellene, aki beszopatja a fasz szolgáltatókat.

Névtelen írta...

Ügyes.

Nekem (is?) a T-vel volt gondom.

Amúgy jó lenne ez a blog, ha gyakrabban írnál bele.

Névtelen írta...

Kísértetiesen ez történt nálunk is, de mi nem telefonáltunk.. Másfél nap múlva lett netünk újra!!! :(

Ez a Tájékoztatom, hogy a hívást rögzítem duma nagyon kemény volt! :) Nehogy már csak ők vehessék fekl a beszélgetést!

Ügyes!

Névtelen írta...

Nekem is volt egyszer ilyen, es en is felhivtam oket, es nekem is elment az ugyintezo, de nekem fel oraig nem jott vissza.
Ekkor leraktam a telefont, kis ido mulva ujra tarcsaztam, kaptam egy masik ugyintezot, aki keszsegesebb volt mar, es visszakapcsolta...