meta name="verify-v1" content="8/DF0Z+x4vdZXXPK4z5C/atGAAhWnr3OTTIAFbg/Xq0=" Lesifotós szubjektívje: Igyatok energiapókot!

vasárnap, július 01, 2007

Igyatok energiapókot!

Az egyik szombathelyi kis élelmiszerboltban sikerült kifognia valakinek a mellékelt üveget. A tutti-frutti ízű energiaital üvegében egy szemrevaló pók feszít a hálójában. Minden bizonnyal nem volt gondja az energiával, amíg bele nem fulladt a lébe. Az ital a minőségét 2008. közepéig őrzi meg. Kár, hiszen nem hétköznapi látványról van szó. Igaz, a fogyasztóvédők kifogásolhatják, hogy a cimkén nincs feltüntetve, hogy az ital nyomokban állati maradványokat tartalmazhat.

Aki pedig szidni merészelné az ital előállítóját, azt egy kis nyugalomra inteném, hiszen gondoljon bele, milyen lett volna, ha ugyanez a pók egy alumínium-dobozos energiaitalban lett volna. Csak azt érezné a szomjas vásárló, hogy valami megakadt a torkán. A bontatlan üveg valószínűleg szobadísz lesz, lehet vele rémisztgetni a látogatókat.

A minap valaki megszólt amiatt, mert kiderült, hogy szeretem a párizsit.
"Fú, ha tudnád mi van benne, tuti nem ennél belőle!" -közölte mindentudó barátom, de amikor rákérdeztem, hogy ő vajon tudja-e, vagy akarja-e tudni, mi minden van a kenyérben, szalámiban, margarinban és gyümölcslében, amit éppen evett, akkor csak fejcsóválást kaptam válaszként. Egy hete zsemlét ettem és valami keményben akadt meg a fogam. Egy női köröm volt. Talán fogyókúrás termék volt, mert hirtelen elvette az étvágyamat. :)
Abban pedig biztos vagyok, hogy sokan elhiszik, hogy a gyümölcslevek a legszebb, napérlelte gyümölcsökből készülnek, mint ahogy azt a reklám állítja. Még véletlenül sem a hullott, hibás termésekből. Ühüm.

Kiegészítés: Baby nevű ismerősöm kifogásolta, hogy a vásárló keze takarja a kupak helyét, így lehet, hogy csalás van a dologban. Még szerencse, hogy körbafotóztam az üveget :) Íme:

Nincsenek megjegyzések: