meta name="verify-v1" content="8/DF0Z+x4vdZXXPK4z5C/atGAAhWnr3OTTIAFbg/Xq0=" Lesifotós szubjektívje: Bank bang

hétfő, február 11, 2008

Bank bang

Négy domain regisztrációjának költségével csúsztam meg a napokban, persze a törlés előtti legutolsó napon kaptam észbe. Mivel a csekkes befizetés már nem érkezett volna meg időben a szolgáltatónak, ezért beballagtam a bankba, hogy azonnal bankszámlán legyen a pénz. A kedves pénztáros hölgynek odaadtam a négy sárga átutalási utalvány, hogy annak megfelelően irányítsa a pénzt. Mindössze egy percembe került elmagyarázni, hogy tisztában vagyok azzal, miszerint nem tudom az utalvánnyal feladni a pénzemet, csupán azért adtam oda neki így, mivel ott minden szükséges adat szerepel. Ezután újabb egy perc alatt elmagyaráztam, hogy az xy.hu nem egyenlő az x-y.hu domainnel, sem az yx.hu-val, ezért nem szeretném egy összegben befizetni a szükséges pénzt. Valamint nem mindegy, milyen formában írja be a közleménybe a domainneveket.

Amikor ezen túlestünk azt hittem, már nem érhet meglepetés. Tévedtem. A 4 darab 4680 forintos utalvánnyal együtt beadtam egy 20 ezrest is. A hölgy rögzítette az első tételt, aláírtam az aláírandókat, majd kiszámolt a pultra 15320 forintot. Rögzítette a második tételt, elvette a 10 ezrest és visszarakott 5320 forintot. A harmadik utalás után is elvett egy ötezrest és visszarakott 320 forintot, majd a negyediknél dettó. Így a végén visszakaptam 4 darab 200 forintost, 4 darab 100 forintost és 4 darab 20 forintost.


De legalább nem zavarodott bele.

Nincsenek megjegyzések: