meta name="verify-v1" content="8/DF0Z+x4vdZXXPK4z5C/atGAAhWnr3OTTIAFbg/Xq0=" Lesifotós szubjektívje: Gyereknek lenni

péntek, január 13, 2006

Gyereknek lenni


A régi anyagaim után kutakodtam, amikor ráakadtam erre a képre és úgy döntöttem, hogy itt a helye.

Gondterhelt politikusok előtt egy gondtalan gyermek. Éles a kontraszt.

Közelednek a választások, amikor a politikusok még gondterheltebbek lesznek, de sajnos ezzel nem lesznek egyenes arányban még vidámabbak a gyerekek. Sőt...

Lehet hogy homlokráncolás, acsarkodás helyett egy kicsit politikusainknak is vissza kellene menni gyerekbe. Váratlanul mosolyogva beállítani az ellenlábas irodájába és a kezébe nyomni egy csokor illatos virágot.

-Szia! Továbbra sem értek egyet veled, de nézd csak milyen szép virágok nyíltak a kertemben. Gondoltam hozok neked is, hátha jobb kedved lesz tőle. Szia! -és mosolyogva, vidáman balra el.

Én még tényleg hiszek a mesékben.

Nincsenek megjegyzések: